welkam to0 my offical bloggy .. :) .. u follow me , then i'lL follow u back ..law ta na follow 'get lost'

Followers

just need 1 click ;)

Monday, August 15, 2011

YA ALLAH ,
jika aku jatuh cinta , cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu , agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu ..
YA MUHAIMIN ,
jika aku jatuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu , agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu ..
YA RABBANA ,
jika aku jatuh hati , jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hati-Mu ..
YA RABBUL IZZATI ,
jika aku rindu , rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu ..
YA ALLAH ,
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu , janganlah kenikmatan itu melebihi keindahan bermunajat di se per tiga malam terakhir-Mu ..
YA ALLAH ,
jika aku jatuh hati pada kekasihmu , jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu..
YA ALLAH ,
jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu , jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki & rindu abadi hanya kepada-Mu..

*semoga kita mendapat cinta ilahi dan cinta insani yang juga mendapat cinta redha ilahi....aminn ya rabbal alamin (:

No comments:

Post a Comment

welkam to0 my offical bloggy .. :) .. u follow me , then i'lL follow u back ..law ta na follow 'get lost :).

ShoutMix chat widget
'